onsdag, maj 28, 2008

Skitdag, men ett uppklarnade till eftermiddagen

20.24

dagen började inte ens bra. fick mig ett fruktansvärt och skumt uppvaknande vid halv 4 imorse. tv:n gick igång på högsta volym, jag fick fumlat fram kontrollen och sänkt volymen, sen lyckades jag. trots allt, att somna om igen. när klockan ringde så var jag seg, hade ont i halsen och en väldigt svullen halsmandel. sen fortsatte dagen på ungefär samma sätt, vi blev sena med grejerna på morgonen, ingenting blev klart, allt tog lång tid, tog slut, jag var anti-allting, ville inte göra nånting alls och det kändes som en extremt lång dag. det slutade med att jag kände mig irriterad på allt, dumma frågor, att folk inte gjorde som jag ville att dem skulle göra, och jag snäste ifrån och kände mig allmänt otrevlig. en sån person är jag inte egentligen, men ibland går det inte som jag vill bara.

tog cykeln hem, och på den korta vägen hem var det som om allt bara rann av mig. orkade inte fundera över det mer. tog en snabb dusch och sen bar det av till tvättstugan med en hel massa tvätt. under tiden har jag suttit på baksidan i solen och läst och inte gjort många mer knop, värmt lite mat i micron :)

nu sitter jag i soffan och ska kika på Greys Anatomy, sen blir det sängen och sova. med sovmorgon imorn, lovely!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar