tisdag, maj 06, 2008

to be frustrated sexually, to be in need.

20.29

har inte skrivit på en massa dagar och tänker inte göra någon uppdatering heller. lite för att jag känner att det inte hänt så mycket, vem vill läsa för flera dagar tillbaka och jag kommer inte ihåg allt ändå.

det har väl fortfarande inte hänt nåt jätte särkilt, det rullar på, men det går fort. egentligen så har det nog hänt en hel del ändå, och jag har nog egentligen en hel massa att tänka på också. det blir flytt till Emil innan 1:a augusti. det känns jättebra, men ändå så funderar jag framåt tillbaka om jag verkligen vill. jag vill verkligen, men det är ett så stort steg, och för att vara ärlig så är jag nog rädd. rädd för det värsta. innerst inne så vet jag att det kommer gå bra och bli bra.

vart ledig idag, har hunnit med en massa saker bland annat ortopeden, gymmat och så. det bästa av allt, att träffa min syster en stund. bokat en tid för ifyllning av mina stjärnor. ätit mjukglass i solen, i gräset.
pratat en massa om våran fredag som kommer bli helt sjukt bra.

nu är det faktiskt sängen, trots en ledig dag så har jag varit uppe sen 7.
natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar