tisdag, juni 10, 2008

Hultsfred imorgon :)

22.33

klockan börja bli mycket, jag borde och jag ska väl egentligen gå å lägga mig nu. har haft massor av grejer för mig, bla. diskat och röjt undan här hemma. innan dess jobb och fått köpt alla grejer tillsammans med Emma, allt utom drickat.
nu är jag rätt så trött för övrigt, men har fått packat det mesta av grejerna tills imorn, allt utom det som kom från tvättstugan. men jag är alltid orolig för att man glömt nåt. men den här gången känns det inte som att jag har packat för mycket, utan rätt lagom, men det säger jag varenda gång och sen kommer jag hem med hälften oanvänt.

imorgon blir det jobb, så kort tid som möjligt helt, hem, duscha, kolla igenom packningen och få gjort det sista hemma. sen bär det av till Fröunda för att hämta upp folket och gå på systemet. sen bär det av mot Hultsfred 2008.

du kommer saknas älskling <3

nu är det sängen. natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar