onsdag, juni 04, 2008

you are my sunshine darling

19.47

dagen idag har varit, ja.. varm. men en rätt så trevlig dag på jobbet ändå, fick en mindre trevlig överraskning i slutet av dagen. varorna kom lagom tills vi höll på att städa och började planera för att gå hem. det värsta av allt var att Pernilla visste om det och inte hade sagt något eller ens skrivit nån lapp. jag var jäkligt förbannad där ett tag men det gick rätt fort när vi väl satte igång och vi kom ungefär hem på utsatt tid ändå. sen blev det gymmet i nån timme och hem och åt lite middag.

igår var ledig dag och massa massa sol på en klipphäll med min allra bästa ven>3 åkte hem, bytte om och tog sen bussen in till stan för att träffa syster, och fick köpt ett par väldigt välbehövliga shorts, från mansavdelningen. sen åt vi varsin sallad i en park, myspys. när jag kom hem på kvällen och tog en dusch så insåg jag att jag var rätt grillad. men det gjorde inte ont, klart det stramade lite, men inte ont. smörjde in mig och hoppade i säng.

nu är det precis en vecka kvar till Hultsfred, jag vill att det ska vara nu!

ska vika lite tvätt nu, ringa Emil och gå å nana om en stund.

adjööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar