fredag, oktober 10, 2008

regn.

15.12

har diskat,tvättat, hängt tvätt och packat lite smått (som vanligt är det svårt vad man ska ha med sig), men i huvudsak sommarkläder. jag får ha värme, sol och bad i ett par dagar extra. vart ute med Helmer i skogen, tänkte väl ta en ruunda till, men förösker förtränga det lite smått nu när det regnar, känns inte så lockande. ska dammsuga och och röja lite mer, Emils bror&flickvän kommer hit, och det finns en anledning att röja upp lite.

det har ju varit lite segt på jobbfronten, det hade liksom avstannat helt. men nu har jag en arbetsintervju inplanerad på tisdagförmiddag, inte vad jag mest önskar göra med mitt liv, men det känns bra, det behöver ju inte vara för alltid. så nu känns allt inte så jobbigt längre, även om det bara är ett jobb å jag kanske inte ens får det, men det hjälper.

nu ska här dammsugas och röjas undan.
tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar