tisdag, oktober 07, 2008

tisdag.

12.51

idag är inte ens en sån här dag då jag kan komma på en bättre rubrik än just vad det är idag. det är liksom bara tisdag idag.

har väl egentligen inte kommit mig för att göra så mycket idag. mamma ringde vid nio imorse, hade precis vaknat då, låg kvar en stund, åt frukost och tog en promenad med Helmer. (det värsta är att jag inte tycker det är roligt att gå upp på mornarna, för jag vet inte vad jag ska göra hela dagen, så jag kan lika gärna sova, men det har ju sina nackdelar det med, så jag förösker ta mig upp i rimlig tid i alla fall).

nu sitter jag här med en liten molnande huvudvärk och lite illamående, som har suttit i sen i söndags kväll och jag vet inte vad det är riktigt. vet inte riktigt vad jag ska göra heller, så just nu sitter jag bara här. funderar på att kanske dammsuga lite (igen). kanske baka nån kaka eller något, inte för att jag är sugen, men mest för att ha något att göra. en till promenad med Helmer om ett tag. efter det är det väl snart dags för att börja fixa middag, det blir tidigt idag, sen kommer Emil hem och yoga senare ikväll.

nu får jag nog ta mig i kragen och göra något. får se vad det blir bara.
tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar