måndag, oktober 13, 2008

stormsteg.

12.41

måndag igen och värsta vädret. Emil ligger och sover - han är sjuk idag. hoppas bara inte jag inte blir smittad, det får jag inte bli, det går inte. för den delen så känner jag mig inte så kry i alla fall, vet inte vad det är, kanske resfeber. hursomhelst så har jag väl i princip inget att pyssla med idag, har nog inte lust att göra något heller. har lite smått packat ner det sista inför USA-resan. imornkväll åker jag härifrån med tåget och på torsdag flyger vi. det känns sjukt bra.

helgen var bra, lugn, fredags var det lite middag och sen slappt i soffan och lördag var vi ute å käkade med delar av Emils familj i lördags, trevligt. igår så var det väl ingenting, som vanligt skulle jag väl vilja säga, söndagar är söndagar helt enkelt.

kanske skulle jag ta och passa på att tvätta lite eller något. ska även försöka reda ut vägbeskrivningen till arbetsintervjun imorn (det absolut sämsta med att flytta till ett helt nytt ställe, jag hittar ingenstans själv). men det ska nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar