onsdag, maj 06, 2009

dagen i trötthet.

20.22

har varit och jobbat idag, på min lediga dag. hade jag inte lovat att hoppa in så hade jag nog sjukanmält mig faktiskt (om det hade varit min jobbdag vill säga). varför ska jag alltid vara så snäll mot alla andra? jag lär ju knappast bli friskare av att jobba. men det blir jobb imorn för mig ändå, känner mig trots allt mycket bättre, om än väldigt trött.

annars har det inte hänt vidare mycket sen jag skrev sist. har med andra ord inte gjort många knop och inte gått många meter heller för den delen. vilket jag skäms lite över, men vad ska jag göra när jag knappt orkar med någonting alls. det har blivit lite tvättning, middag och ett yogapass.

nu sitter jag i soffan och är helt slut. men innan jag går och sover ska jag försöka hålla mig vaken länge nog för att se Greys Anatomy. sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar