söndag, maj 03, 2009

tokförkyld.se

12.52

nu var den här helgen slut. snart bär det av hemåt igen och det ska bli skönt. har varit hos pappa sen i torsdags. och det har var en helg full av roliga/galna nätter och lata/soliga dagar.
torsdags när jag kom med tåget så blev det en sväng på Sticky med syster, några drinkar och lite dans. relativt tidig kväll och hemma vid halv 2.
fredag bjöd på massa sol och slappande på baksidan. utgång på kvällen, uteservering och lite trevligt folk. träffade en kompis och missade sista tåget hem, hemma halv 6 på morronen istället och somnade som en slagen hjälte.
lördag bjöd även den på massa sol. våfflor hos farmor och farfar och lite långhopprep med syskonen. grillat på kvällen och rabarberpaj med glass/vaniljvisp. och även denna kväll utgång (och vi var laddade). men när vi väl kom in till stan så var det som om lusten flög ur oss och vi hade inte lust att gå in nånstans så det blev ett varv på stan och sen hemma vid halv 2. men det får väl ändå ses som en rolig kväll. sällskapet var ju bra.

ja och som sagt idag så åker jag snart hemåt. känner mig helt slut och har dragit på mig en jävla förkylning rent ut sagt, så det är inget vidare. ska vänta in syster och sen blir det nog lite lunch.

och nu längtar jag faktiskt hem till mitt och min.

1 kommentar:

  1. Gott blev det oxå! :D
    Härlig helg du verkar haft, party, party!

    SvaraRadera