lördag, maj 09, 2009

You don't know what you got till you're missing it a lot.

15.01

sitter uppkrupen i soffan med datan i knäet. börjar känna mig vrålhungrig, men funderar på om jag ska vänta tills Emil kommer hem eller inte. annars har det inte hänt mycket i det här huset idag, en lite kort promenad. vart lite för mycket av det goda igår, så jag mår väl som jag förtjänar. men det blir inget ansträngande ikväll, bara bio med älsklingen och mys.

gårdagskvällen var rolig och jag är glad att jag bestämde mig för att följa med tillslut. jag var nervös, för det var ju bara nya människor, nästan. så det blev lite förkväll hos Julia först och sen Harrys. och det är sån skillnad från att gå ut hemma. men det var helt okej. vid två så kom min underbara man och hämtade mig <3.

nu blir det något att äta innan jag svälter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar