söndag, maj 24, 2009

sunday.

15.04

det känns som en typsik söndag, och jag jobbar inte ens imorgon. har inte fått gjort särksilt mycket alls idag. har inte ens blivit en promenad, stukade ju foten igår. packat ner nästan alla kläderna inför att jag åker på tisdag, bara småplock kvar nu. vikt en massa tvätt. slängt ut alla döda "blommor" i det här huset. och borde ta ett par tag med dammsugaren och röja undan lite allmänt, så att inte Emil behöver dras med det när jag är borta.

helgen har flutit på rätt så lugnt måste jag säga. i fredags knoppade jag in tidigt, hade ju jobbat. igår tvättade jag en massa och småpackade lite. åt grillat på kvällen och på det kladdkaka med glass.

har förresten klickat hem en klänning från Ginatricot, jag är ju annars inte mycket för klänning. men jag blev kär. och nu får jag såklart inte in någon bild. men det är hursomhelst gul och passar perfekt på syrrans student.

ska ta tag i dammsugaren nu å göra lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar