torsdag, augusti 12, 2010

Torsdag.

21.17

Det blev ingen smooth start efter semestern precis, utan det var rakt in i verkligheten, pang boom bara. Det har varit tungt och jag har inte känt mig som mitt bästa jag. Har haft lite ont i halsen till och från och en enträgen huvudvärk. Sovit dåligt på nätterna, men igår natt började det ordna upp sig igen. Tack och lov för det, jag behöver verkligen min sömn. Kommit igång ordentligt med träningen också, riktigt skönt att få lite rutiner igen.

Förbannat skönt att det är fredag imorn, den är väldigt efterlängtad vill jag lova. Inga planer alls faktiskt. Ska vara ensam hemma lördag-söndag. Ska få gjort lite nyttigheter tänkte jag. Handla lite inför Vallis, tvätta lite till och sånt. 
Idag har det varit jobb. Blev en sväng på gymmet också. När jag nästan var klar slog huvudvärken till med full kraft och jag blev illamående och mådde verkligen skit. Men det släppte och jag tog en promenad med Helmer i skogen, åt lite blåbär på vägen också. Har lagat middag och fått ihop några matlådor. Cyklat en runda med Emil och Helmer, riktigt skönt väder ute ikväll.

Blir alldeles snart sängen för mig, känner mig inte riktigt på topp, illamående igen. Blä!

 ---------
Nu tror jag illamåendet börjar släppa, dags för sängen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar