måndag, augusti 16, 2010

Helvetes dag.

19.52

Måndag och jag tyckte det var okej imorse, lite seg bara, men som sagt måndag. Det skulle bara bli värre. Inget var i princip gjort när jag trillade in vid nio, det var att sätta igång med full gas på en gång. Kärringen hade vaknat på fel sida, allt jag gjorde var fel och frågade jag något så blev hon sur och klagade på en. Jävla rolig dag, inget var bra. Kände mig riktigt förbannad och kände en viss lust att döda! Smet iväg till gymmet efter jobbet, gjorde av med energi och svettades. Efter duschen så kändes det mycket bättre, som om det rann av mig. Blev en promenad med hunden och sen har jag lagat middag. 
Kan väl inte påstå att jag ser fram emot morgondagen. Kanske känns bättre efter en natts sömn. Känner mig helt slutkörd. 

Måndagen är i alla fall förbi. 3 dagar tills syster kommer och 4 dagar tills vi sticker på en lite tripp ner till Vallåkra. Det blir awsome!

Nu ska jag göra ingenting alls en stund. Sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar