fredag, januari 07, 2011

Alldeles vardagligt bara.

20.22

Oj, vad jag plötsligt inte alls visst vad jag skulle skriva, det blev liksom blankt.

Hur som helst den här jobbveckan har gått i ett nafs. Bara tre dagar dock. Har även hunnit med en sväng till banken och fixat lite med försäkringar och annat även varit på gymmet två gånger. Röd dag igår och idag lyckades jag ta ledigt igen. Skönt värre. Igår blev det inte mycket gjort, bakade pizzabullar och browniemuffins med nougat och vit choklad. Idag blev det en lång promenad med Emil, L&C och hundarna. Rätt så skönt faktiskt. Annars så har jag bakat kanelbullar idag.
Funderade på att rensa i lite kartonger nu innan flytten, men det blev inte mer än en tanke :P

Imorgon ska vi en sväng till huset och träffa säljarna. Ska faktiskt bli spännande att se huset igen. Sen har vi inga mera planer för morgondagen. Men det finns ju alltid något att göra. 
På söndag bär det av till mamma. Vi ställde in igår för det var ett otroligt snöande här och vi tyckte det var onödigt att köra. Andra gången vi ställer in, så på söndag hoppas jag verkligen det blir av.

Ska se till att framkalla lite bilder från det fantastiska 2010.
Kanske kanelbulle med mjölk nu?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar