onsdag, januari 26, 2011

Onsdag.

20.50

Jag har väl egentligen en miljon grejer att göra. Just ikväll så har jag inte lust med nånting och dessutom har jag huvudvärk.

Innan jobbet imorse blev det en timme på gymmet och när jag kom hem blev det en promenad i solen med hunden. Sen började jag snickra ihop kvällens middag, kålpudding. Första gången jag gjorde det själv och den blev riktigt god.
Annars så vet jag inte riktigt vart dagen har tagit vägen, den har liksom bara gått sen jag kom hem. Jag har i alla fall diskat helt otroligt mycket.

Det är fyra ynka dagar tills vi får nyckeln till vårat hus. Jag har fortfarande miljoner grejer att packa. Det tråkiga är att det typ bara är jag som har packat än.

Nu är det dags för sängen alldeles strax. Imorgon är det jobb och jobbcoach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar