lördag, januari 15, 2011

En liten paus.

17.18

Har faktiskt fått en hel del packat idag, när jag väl tog tag i det, men det är inte särskilt roligt. Nu har jag tagit en liten paus och grejar lite bland mina fotoalbum. Beställde ju hem 100 kort gratis för att göra ett album om 2010.
Annars så har jag inte gjort mycket idag, har inte ens varit utanför dörren. Det kanske skulle sitta bra med en liten kvällspromenad.

Veckan har gått rätt så fort. Lite rörigt, ny personal och allt som vanligt igen efter jullovet. Annars har jag hunnit med tre mornar på gymmet, lite promenader och en mycket trevlig eftermiddag med fika och lite shopping med Julia. Ibland behövs det lite omväxling.
Imorgon blir det mat och "paketspelet" hos Emils mamma, med resten av hans familj. Skönt med ytterligare lite avbrott.

Det är mycket nu med huset. Såklart all packning som ska göras. Men även ungefär en miljon papper som ska skrivas på, till alla försäkringar och annat. Har även bytt fack och det är inte det enklaste. 

Nu blir det en promenad med hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar