söndag, januari 23, 2011

Ordningen är återställd.

18.10

Precis slängt in en skaldjurspaj i ugnen. Insåg att det återigen var en dryg vecka sen jag skrev sist, men jag antar att det blir så ibland.

Har varit en tur till helvetet och vänt. Började känna mig lite konstig i magen i torsdags efter lunch. Mådde rätt kasst och sov i soffan hela eftermiddagen. Försökte äta lite och kräktes upp allt jag hade ätit. Sen hade jag en helvetesnatt, vred och vände på mig och mådde illa. Det var bara att stanna hemma från jobbet i fredags, dels för att man måste men dels för att jag var som ett vrak. Jag spenderade hela fredagen i soffan och lördagen för den delen också.
Idag börjar jag känna mig som mig själv igen. Lite seg dock. Har packat lite, varit ute på långpromenad och handlat.

Imorgon är det en vecka tills vi får nyckeln till vårat hus. Det känns inte riktigt verkligt än faktiskt. 

Förresten så har jag blivit riktigt duktig med träningen. I veckan så tränade jag tre gånger och några promenader på det. Dessutom så var jag där vid sju på morgonen, jag som inte är särskilt morgonpigg ens.

Nu blir det mat. Sen blir det soffan med godis och kola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar