måndag, april 10, 2017

Måndag.



Idag har vi gjort tre nya saker jag och Sparven.
Vi provade att liggamma i sängen imorse, jag var trött och orkade inte gå upp. Det fungerade jättebra!
Vi var iväg en sväng och hälsade på på mitt jobb imorse och åt frukost. Så trevligt att träffa de och skönt att prata med andra vuxna på dagen. Sparven fick en superfin pläd eller vad jag ska kalla det som Anne-Marie hade sytt. Sparv sov hela tiden vi var där och var ungefär världens snällaste bebis.
Det var första gången vi var ute och åkte bil själva, bara hon och jag.
Provade bärselen pp hundpromenaden idag också. Det gick helt okej, lite nervös för att snubbla och hundarna var lite extra jobbiga idag. Är det okej att önska att man bara hade en hund ibland? Den lilla gav i alla fall bärselen godkänt, sov hela promenaden och sov vidare i nestet när vi kom hem. Ska definitivt användas flera gånger.

Annars har jag hunnit med att vika tvätt, tvätta och sätta igång en diskmaskin idag. Det får väl ses som helt okej ändå. Med en bebis som helst vill sova på mig hela tiden. När Emil kom hem så fixade jag middag och sen fick vi äta i omgångar, som vanligt.

Imorgon är det dags att åka till Ryhov igen för att bada lite. 2 veckor har det gått nu, bara 4 veckor kvar och vi kämpar på. Ser så mycket fram emot när den är borta. Saknar min mjuka och gosiga lilla tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar