torsdag, februari 01, 2007

It's something unpredictable, but in the end it's right. I hope you had the time of your life.

12.13

Ska iväg på körlektion, snart. Håll tummarna allihop. Jag måste vara bra idag, jag måste klara den förbannade kravrundan. Det kretsar just nu runt det och det känns lite konstigt i kroppen, jag är nervös. Men jag får inte stressa, bara ta det lugnt, fokusera.

Har också fått gjort lite av det jag skulle göra idag, har städat toaletten. När jag kommer hem är det tid för att städa mitt rum, det behövs verkligen. Och när till och med jag känner det, då är det verkligen dags.

1 kommentar:

  1. Anonym07:58

    jag höll tummarna, omedvetet om så var. Och jag tyckte det var synd att vi inte kunde ses igår. :( men imorgon, dåå ska du få en massa kramar babe! <3! :D

    SvaraRadera