torsdag, februari 22, 2007

And even if you don't wanna speak tonight, That's alright, alright with me

15.56

Har ledig dag idag och det behövs, antar jag. Men jag känner mig rastlös och en aning ensam idag. Trots att stora delar av familjen är hemma. Men jag känner mig lite avslagen eller vad jag ska kalla det.
Min lillasyster har sin pojkvän här och jag är avundsjuk så det gör ont i mig. Jag vill inte vara en sån människa, jag vill vara glad för hennes skull, men jag är inte så glad som jag borde vara.
Jag skulle behöva packa mera, men jag vet inte ens vad jag ska packa, jag har så mycket saker och jag vet inte var jag ska börja nånstans ens. Har slängt en massa papper idag, oviktiga papper.

För övrigt mår jag inte jättebra heller. Har dragit på mig förkylning och jag kan verkligen inte bli sjuk, jag ska jobba hela helgen. Vill att det ska vara måndag idag, för då är det inte långt kvar tills jag träffar Emil igen. Men det är över en vecka kvar. Jag skulle vilja ha honom här i helgen, men jag jobbar och då vill inte han vara här. Och dessutom så vågar jag inte ens att fråga. Hur kan man inte våga att fråga en sån sak, till sin pojkvän och vi har varit tillsammans mer än ett och ett halvt år. Jag vill inte ha ett nej, det är nog därför det tar emot.
Just nu saknar jag mer än vad jag brukar göra, jag tänker på honom hela tiden.

ska nog gå upp och handla och sen fixa middag, för att ha något att ta mig för. Det kryper i fingrarna på mig efter något att göra.

1 kommentar:

  1. Jag längtar mig tokig efter dig också. Om du har lite tid över på söndag eftermiddag där, så har jag tidig match och inget för mig på hela kvällen. jag vet jju att du jobbar, men vi kan ju bara ses och inte göra något viktigt, bara babbla lite som vi brukar.


    Ingen aning, jag bara trycker på enter. Jag kan försöka kika på det när vi ses nästa gång. :) Älskar dig!

    SvaraRadera