söndag, februari 25, 2007

And every breath we drew was Hallelujah

18.44

Jag är helt slut, i hela kroppen och i huvudet. Morgonen började inte ens bra, var helt slut imorse och hade ingen lust att ens resa mig upp. Men jag tog mig iväg vid sex-tiden, till bussen. Och nästa buss var givetvis försenad, så jag stod och frös, alldeles för länge. Och till råga på allt så regnade det småspik enda från busshållplatsen till jobbet. Så det var riktigt skit. Men det blev bättre.
Har inte ätit nån lunch, bara druckit kaffe och det känns som om jag har pratat konstant hela dagen. Och det folk har sagt åt mig har gått in genom ena örat och ut genom andra, utan att lämna ett spår. Det har kopplat fel och dessutom har jag tappat det mesta jag rört vid idag. Men trots det inga större olyckor, och jag är på sätt och vis förvånad.

Ikväll blir det till att försöka sova tidigt. Jag är helt slut och jobbar imorn med.

Och förlåt, för att jag ibland inte tänker riktigt innan jag pratar. Ibland forsar det bara ur mig. Det var verkligen inget illa menat, och jag menade inte ens så. För jag vet egentligen hur det är. Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar