tisdag, februari 20, 2007

Cause I want nothing more than to sit outside of your door

19.06

Jävla skit dag har det varit. Allt började att vara dåligt igår på kvällen, kände mig itne riktigt hundra. Pratade med Emil efter träningen och det gjorde inte saken bättre, (jag lider av svår saknad, för tillfället). Jag sov sådär halvbra inatt också, vaknade vid fyra och var helt genomsvettig, gick upp en sväng och sen när jag skulle lägga mig igen, så frös jag så extremt. Jag fortsatte att frysa resten av morgonen. Och det var längesen jag var så trött som jag var imorse när jag skulle upp. Kroppen ville inte riktigt vara med och jag fick huvudvärk så fort jag gick upp. Mindre bra start på dagen. Dagen fortsatte på samma hemska sätt, allt gick långsamt och det kändes aldrig som om jag blev färdig idag, och bättre var det inte för Lina. Kom därifrån vid kvart i fem idag och vi ska stämpla ut klockan tre. Vi hade en beställning på 200 semlor idag och det var nog lite det som fick allt att gå åt skogen idag.
Dessutom har jag haft huvudvärk hela dagen och inte mått som en prinsessa. Och nu är jag trött.


Kanske ska fixa mig en semla, är sugen på det nu. Mycket mer kommer inte att hända ikväll, titta på Desperate Housewives, ringa till älskling och sen försöka sova tidigare än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar