fredag, februari 23, 2007

'cause you're all i want, you are all i need, you are everything, everything

19.00

Fredag idag, och vilken dag. Jag har haft kul, (fick mig en redig koffeinkick, så att fingrarna skakade). Allt och inget har hänt idag, egenligen inget sensationellt, bara massa flams. Det gick hyfsat bra idag och jag fick saker gjorda. Dagen slutade med att jag skulle skriva upp en lista och la blocket på stekbordet och la armen på gjutjärnet så jag brände mig. Det var tydligen varmare än jag trodde.
Jag hade smått ångest för den här helgen, att allt skulle vara skit och inte kul alls. Men allt sånt har släppt och det känns som att det kommer bli en bra helg ändå.

Nu sitter jag här och gör ingenting, jag borde packa mer, men orkar bara inte göra det ikväll, heller. Jag är mest trött och hungrig, och det blir ingen sen kväll för mig. Även om jag säger så varje kväll. Men det kommer alltid viktigare saker emellan, till exempel Emil.

Jag saknar Johanna, min ven. Och det känns som att det är mitt fel att vi aldrig ses. Trots att det inte är långt mellan oss. Känns knappt som om jag ahr några vänner mer. Människor, ändrar sig alldeles för mycket och jag hinenr inte riktigt med. Det känns som det enda jag gör är att jobba. Jag hoppas bara att Emil orkar med mig.

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig också, det vet du. Och jag tycker inte att det är ditt fel att vi inte ses. Vi jobbar och pluggar och det blir otajmat. Bara. Jag älskar dig lika mycket som alltid. <3

    SvaraRadera