söndag, mars 18, 2007

En liten bit av mitt hjärta, älskling.

19.22

Jag är glad att jag följde med ut igår, allra mest för att jag fick träffa Johanna. Förfesten var inte riktigt min stil och jag trivdes inte helt och fullt. Jag blev rastlös, för jag ville vidare och dansa. Jag drack nog ganska lagom mycket igår, vid halv tolv så hade jag fått i mig tillräckligt. Det blev dans på Gamle Port igår, och jag gillar det stället. Inte massa äckliga typer.
Jag var snygg igår, jag trivdes med mig själv och brydde mig inte så mycket om nåt annat. Jag hade kul.

Det var inte riktigt lika kul när klockan ringde fem imorse och sen några gånger till och sist kvart i sex, och jag gjorde några tappra försök att pallra mig upp, men insåg att tre timamr sömn är lite för lite. Sov och vaknade om vartannat i en timme till och då kändes det lite bättre.
Det var mycket idag på jobbet och jag fick några små inre utbrott som jag inte visade. Insåg på bussen hem att jag är glad för att jag inte har ett stillasittande jobb, för då hade jag somnat. Hade nämligen väldigt svårt att hålla mig vaken på bussen å tåget hem.

Har jobbat mina två helger nu och har ledigt nästa helg, vilket är underbart. Då blir det bara Emil.

Funderar faktiskt på att gå lägga mig snart, och jag vet, klockan är drygt halv åtta bara. Men jag är trött.
"Mår och känner mig väl som jag förtjänar"

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar