onsdag, mars 14, 2007

Hej jag heter Julia och jag vill inte bli vuxen.

20.27

Det skulle ha publicerats ett inlägg inna jag stack iväg och tränade, men allt krånglade och jag var tvungen att stänga ner och springa till boxen. Det var en bra träning, hade inte mycket motivation till det innan träningen, men det blev bra när jag kom dit. Nu är jag utmattad i hela kroppen och det känns som fingrarna snubblar över tangenterna.

Det var lite smått panik här imorse, jag fick för mig att det var söndag imorse och var så väldigt säker på det också. (Jag börjar senare på söndagar). Så jag tyckte att jag kunde ligga och snooza ett tag till, tills jag insåg att det faktiskt är onsdag idag och jag for upp som ett skott. Drog på mig kläderna och smet iväg till tåget. Jag hann i tid till jobbet i alla fall. Det luktade vår ute idag och jag börjar få vårkänslor, bli lite pirrig i kroppen. Vi har jobabt med dörren öppen hela dagen idag, bara för att få in lite extra ljus. Men det var fortfarande ganska så kallt ändå.

Tänka vad små saker kan göra en glad, som ett litet sms och jag blev genast lite kärare.

Ska duscha och äta lite. Sen blir det nog en kopp thé och Grey's Anathomy. Och hoppas att pappa komemr hem ikväll när jag är vaken och att Emil orkar prata med mig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar