onsdag, mars 28, 2007

I wanna feel love in every breath

18.29

Sitter här igen, det händer inte så ofta. Jag har skrivtorka, men egentligen finns det nog massa att skriva. Inget som känns fint och viktigt nog.

Jag är inte lika orolig längre. Jag/pappa har fixat ett nytt lämp och jag ska ge mig fan på det här med körkort nu. För jag behöver verkligen det, nu börjar det kännas påtagligt. Äntligen. Så då kanske jag tar mig ordenligt i kragen. Det finns i alla fall inga uppkörningstider i Göteborg, men det löser sig.

För övrigt så händer det inte så mycket, jag är ibland så jävla trött på allt. Jag jobbar för många helger och har inte tid för så mycket kul och jag har inte tillräkligt med tid till Emil. Och jag känner ganska ofta att jag är en dålig flickvän. Trots att jag älskar.
Med lägenheten går det då inte bättre heller, och nu vill jag verkligen flytta.

Ska sticka å träna snart, behöver väl som vanligt slå ut lite arghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar