lördag, mars 17, 2007

How to save a life.

17.26

Hemma från jobbet och det blir utgång ikväll, jag känner verkligen för det. Det ska bli så himla roligt, med min ven Johanna och hon är glad att jag ska följa med. Det blir kanske inte att vara ute till 3 men, en sväng ut ska jag i alla fall.

Inatt var det inte alls roligt, vaknade vid halv 2 och storgrät. Jag drömde att Emil hade dött. Jag får fortfarande kalla kårar på ryggen av att tänka på det. Så jag ringde till Emil mitt i natten, storgråtande. Det kändes så verkligt och jag ville bara höra att det inte var så. Det var fruktansvärt. Jag var nog faktiskt riktigt rädd där ett tag.

Nun ska jag gå å förbereda maten lite grann.

1 kommentar:

  1. Anonym11:39

    Glad är en underdrift, jag var överlycklig för att du följde med ut, även fast det blev ganska sen utgång. Det var så bra att du följde med.. Det är du&jag som är snyggast ute ihop helt enkelt. babe. ;) Hoppas att det inte blir för kämpigt på jobbet idag älskling. Pussi!

    SvaraRadera