fredag, mars 02, 2007

Jag faller inte mer.

13.26

Sitter hemma hos Emil nu. Jag mår bra, fick sova ut ordentligt imorse och känner mig relativt pigg. Äntligen har jag en ledig helg att göra vad jag vill med. Men tyvärr så blir det ingen flytt den här helgen, men förmodligen och förhoppningsvis nästa helg.

Emil är på jobbet nu och när han kommer hem så ska vi åka hem till mig istället. Kanske hitta på nåt kul i helgen. Jag har en himla lust att gå ut, men vi får väl se.

Vilken underbar dag det var igår, jag kunde bara inte släppa honom på hela kvällen. Som jag har saknat och som han har fått höra det. Och jag somnade så gott, godare än jag gjort på länge, på hans arm. Det är så mycket kärlek.

1 kommentar:

  1. Anonym20:51

    klart jag gör en insats någon kväll och ser till att du får lite Damien Rice till din dator igen. frågan är ju bara vilken kväll, vi tycks tajma varandra helt otroligt dåligt. :P

    SvaraRadera