tisdag, mars 20, 2007

Om sanningen ska fram, jag vill att vi ska älska inatt

13.57

Jag börjar få en aning panik för mitt körkort, för tillfället så gär det nämligen inte framåt alls. Jag har i alla fall bokat halkan och de tär alltid något, men mitt lämp går ut om 2 veckor. Men jag ska verkligen försöka mitt bästa. Och teorin går ut om en och en halv månad ungefär. På ett sätt känns det omöjligt och på ett sätt känns det som om jag mycket väl skulle kunna klara av det.

Sen funderar jag mycket på en annan sak, om jag ska åka till Hultsfred eller inte i år. Det hade nämligen varit jäkligt roligt att göra. En tjej på jobbet ska åka å jag funderar på att hänga med, men även kanske försöka dra med mig min Emil och kanske Johanna med.
Får se hur allt blir.

Ska försöka städa lite på mitt rum nu igen. Ordentligt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar