torsdag, januari 17, 2008

det skaver i hjärtat

19.37

och plötsligt gick allt bara helt käpprätt åt helvete. jag sa fel sak som tolkades ännu mer fel, sen kunde jag inte formulera om det, för det var ju precis det jag ville säga, men bara inte på det sättet. det slutade inte bra. varför gör jag såhär, det är ju inte meningen nånstans.
sen blev det tårar, många sms och ett fruktansvärt dåligt samvete, som gnager i mig.

och idag, vad ska jag säga om det, har väl inte mått så himla bra, har mått hemskt rent ut sagt, vart nere. men jag ber inte att nån ska tycka synd om mig, jag får skylla mig själv, det är mitt eget fel ju. så det har blivit många sms idag med och till och med en del tårar.
var på gymmet och fick sluta tänka ett tag bara, det var välbehövligt.

åker till Emil imorn, och det är första gången på väldigt längen som jag är, nervös? jag borde inte vara det kanske, men det är så det känns.

jag kan inte göra så mycket mer än att säga förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar