måndag, januari 28, 2008

without you I wouldn't survive

19.39

den här måndagen är i princip nästan slut, äntligen. den har väl varit rätt okej i och för sig. men jag har varit oförklarligt seg hela dagen, inte känt för att göra något alls, (bara gå hem å lägga mig på soffan). blev dock klara någorlunda tidigt på jobbet. gick till gymmet och körd ett lite kortare pass. lite lugnare efter förkylningen.

helgen har väl förövrigt varit lite sisådär. har jobbat hela helgen, och har inte mått alltför bra, (precis som dem flesta andra på jobbet). men har ändå jobbat, men direkt efter jobbet har jag gått hem å i princip inte gjort nåt mer alls.

så imorn är jag ledig och planen är att sova rätt så länge, få tvättat nåra maskiner, kanske gå en promenix, och sedan åka in till stan och träffa systern min. kanske försöka shoppa lite till festen.

å nu är det snart sängen som gäller för mig, jag är helt slut.
ska snart ringa älsklingen med.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar