tisdag, januari 29, 2008

otroligt gråa tisdag.

20.15

sätter mig här framför och kommer plötsligt inte på nånting alls att skriva. även om jag tänker på allt möjligt hela tiden, det bara virvlar runt däruppe. viktiga saker, om livet&kärleken.

idag har varit seg igen, jag vet inte riktigt vad det är med mig, om det är förkylningen som spökar lite än. jag gick i alla fall upp väldigt sent idag, runt halv elva. tog en morgon promenix, åt frukost med gröt å grejer. och sen blev jag sittande i soffan, och orkade bara inte göra något mer. sen for jag in till stan och träffade min syster och kikade i lite affärer efter snygga skor och kläder till festen.
sen jag kom hem har jag slängt in tvätt i maskinen (som jag borde gå å hämta nu). och har inte lust att göra någonting alls, ha lite sällskap hade dock inte varit fel.

vill bara att tiden ska gå fort och det ska bli torsdag eftermiddag.. viips! längtar massor.

1 kommentar:

  1. Morgonpromenixar och gröt is the shit. :)

    Jag veeet, det borde vara torsdag nu. Tiden går så långsamt den här veckan, helt otroligt. >.<

    SvaraRadera