onsdag, januari 16, 2008

halv orkan

20.1o

det blåser halv orkan ute och då är det inte speciellt kul att behöva gå ett antal rundor till tvättstugan. men ibland måste man, måste ha rena kläder att packa imorn.

för övrigt så har dagen idag varit helt okej, var färdig hyfsat tidigt idag med mina grejer på jobbet. det var i och för sig tur, för när jag hade ätit lunch och så, då rann alla krafter och all energi bara av mig.
sen gick jag till gymmet och körde armar, mage och sprang ett tag. duschade och gick hem och fixade middag. så håller jag på att tvätta nu med som sagt.

jag längtar desperat efter att det ska bli fredag, helst nu med en gång och genast. då ska jag åka ner till Emil och jag kan äntligen slappna av och ta det lugnt hela helgen. den här veckan har inte gått fort alls och jag är så himla trött på den redan.

och jag saknar Emil älsklingen massvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar