torsdag, januari 24, 2008

Torsdag, klart slut.

20.15

min enda lediga dag på den här veckan är snart slut.

dagen har varit bra. vaknade med en hemsk förkylning imorse, (men inget ont i halsen, än). så jag klädde på mig och traskade ner till gymmet och körde ett pass där på nån timme. gick hem igen, gjorde en chansning å gick till tvättstugan å fick kört två maskiner där. duschade och käkade frukost/lunch.
sen har jag grejat lite, gjorde ett tappert försök att packa upp min väska från förra helgen, men jag kom inte så långt med det. ringde pappa och bad om skjuts till IKEA, så gick jag där i någon timme å hittade lite saker. så nu ska det bli både snyggt och ordning i lyan. köpte lite nya växter, för mina gamla är döda nästan allihopa :/

ska försöka fixa iordning lite imorn, jag hoppar nog över träningen imorn.

så snart är det sängen å ringa mannen min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar