söndag, februari 15, 2009

alla hjärtans helg.

11.36

helgen har varit fantastiskt bra verkligen. så här kommer en liten uppdatering.
fredagen var det överraskningen för syster som har fyllt år. det blev SPA nere i Varberg. var jag, Emil, mamma och Cecilia som hade en halv dag där och det var rikitgt skönt, avkopplande. sen blev det lunch och jag åkte med Cecilia hem till pappa. vi handlade och sen åkte vi hem och la oss i soffan och vilade. efter en hård dag på SPA. sen blev det middag och vi började göra oss iordning för kvällens utgång. och kvällen vart väldigt lyckad och jag hade tokroligt.
lördag förmiddag åkte jag hem till min älskling igen. jag mådde bra trots en del dricka i fredags. fick ett litet paket av Emil, två små bakböcker, med massa gott i. vi hade bestämt att inte ge varandra nånting alls. jag hade skrivit en kärleksförklaring till honom. sen blev det bara middag och melodifestivalen och efterrätt på det.

idag är det söndag och imorn är det jobb igen. vet inte alls vad det blir idag. det är strålande vinterväder ute, så det blir åtminstone en promenad.

nu ska jag i alla fall plocka ur min väska och sortera lite tvätt.

1 kommentar:

  1. Anonym20:22

    Ja han är en riktig hårding :p
    Vilken härlig helg du verkar ha haft! MYS

    KRAM

    SvaraRadera