onsdag, februari 25, 2009

it's a start.

19.20
onsdag idag och ledig även idag. jobb först imorn och sedan ledig en vecka.
gick upp vid 9 imorse och jag kände mig utvilad och inte alls så trött som jag brukar vara trots att jag somnade efter 12 igår. sen blev det en sväng till samhället för att tanka och handla. det är tråkigt att det är så dyrt att handla där bara, men ibland orkar man bara inte åka 3 mil för att handla. sen satte jag igång att baka cupcakes, dock bara själva "muffinsen". ska göra frostingen på fredag förmiddag innan jag åker hem till pappa. dem ska inte ätas förrän på lördag och jag vill inte att dem ska bli förstörda tills dess.

citronmuffins.


chokladmuffins.

sen blev det middag, typ en orientalisk köttfärsgryta med ris. gott var det. men jag var inte hungrig idag, åt inte alls mycket.

som sagt så bär det av hem till pappa på fredagen. utgång på kvällen med syster och på lördag är det kalas för min andra, mindre syster. och på söndag bär det av hemåt igen med ett stopp hos mamma. kanske finns det annat jag ska gör med.

nu blir det inte så mycket mer ikväll. Emil är fortfarande ute, kanske kommer han in snart. för mig blir det soffan och tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar