onsdag, februari 18, 2009

skitdag.

20.14

jobbig dag idag. ledig som tur var. har inte mått något vidare alls idag, ont i huvudet, precis som hela dagen igår. och ont i halsen till och från. inget vidare motiverad att gå till jobbet imorn, men jag får väl bita ihop.

har inte gjort särskilt mycket idag. har väl tyckt synd om mig, både sjuk och har "veckan" på samma gång, det hade ju kunnat vara bättre. bakade lite kakor och lyckades bränna en plåt, var ugnens fel, den är sönder. tog en promenad i skogen med hunden och har bråkat lite med Emil.

fick gymmat i måndags, hur skönt som helst. var ju längesen nu igen, har varit mycket sjukdom i höstas. men jag vill verkligen komma igång, behöver nog lite inspiration och lite push.
men sen vart jag sjuk. bajs.

tidig sänggång ikväll och hoppas jag kan somna.

1 kommentar:

  1. jag håller med, min dag har också varit crappy.

    SvaraRadera