tisdag, februari 03, 2009

I feel alive..

17.17

middagen avklarad och nu sitter jag mest och fördriver tiden innan jag ska åka iväg till yogan. känner mig rätt bra idag igen. igår var jag trött precis hela dagen och det gick inte över. det slutade med att jag somnade i soffan en timme å eftermiddagen. gick upp vid 9 imorse, vilket ändå måste ses som rimlig tid. jobbet ringde vid halv 8 imorse och frågade om jag kunde jobba och när det ringer så tidigt så är ändå första tanken, nej! och jag tackade nej, hade lite andra planer idag.
var nere i Värnamo idag och katten blev kastrerad och jag var barnvakt under tiden, det blev en långpromenad.

liten uppdatering om helgen bara. det var mycket att göra, vi hade en sjuk och jag skulle plötsligt vara i köket, och på helgen gör man allt själv. men jag fixade det och jag var så sjukt stolt över mig själv efter det. men helt slut efter helgen.

imorgon är egentligen min lediga dag med bara ett APT-möte inplanerat på eftermiddagen. men jag ska hoppa in och jobba imorn för en som är sjuk. alltid bra med lite mer pengar. men jag får skippa gymmet imorn då, det funkar liksom inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar