onsdag, februari 11, 2009

pannkakor

19.16

Emil är inte hemma ikväll, är hos sin syster och kommer hem imorn igen. passade på att göra pannkakor till middag/kvällsmat idag, Emil tycker ju inte om det. blev till och med lite glass till, det kanske inte är middag, men idag ville jag ha det.

har jobbat idag. och ute har det småsnöat hela dagen. och ikväll blir det "top model", en sista sväng ut med Helmer och sen blir det relativt tidig sänggång. kommer sakna Emil när jag ska sova, men det kommer gå bra, så fort jag somnar.

det går troligtvis vinterkräksjukan på en avdelning på jobbet, andra avdelningen också. så, så fort man känner minsta lilla antydan av något, så tror jag att jag ska bli sjuk. jag blir lite smått nojjig. jag ska inte bli sjuk, för på fredag händer grejer, det blir en bra dag.

nu får det vara bra här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar