söndag, februari 22, 2009

söndag.

18.45

helgen har varit bra. har inte hänt mycket alls och har inte gjort många knop. har en huvudvärk som har hängt över mig i snart en vecka nu, mindre kul får jag väl säga.
gick en tipspromenad idag med E's syster och man. utan den hade jag inte kommit ut idag, tok tråkigt väder.

för lite utfyllnad så kommer en lista. Dagens:
Vill ha: lite Ben&Jerry-glass eller godis hade inte suttit fel.
Klädsel: mjukisbyxor, långt linne och tjocktröja
Smink: Inget alls.
Frisyr: ful toffs.
Händelse: Tipspromenad får jag väl säga (så spännande liv har jag).
Låt: Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu.
Planer: hade inga idag, möjligtvis diska då. och senare Beck.
Saknad: syster <3
Dummaste: huvudvärken.
Förvånade: att jag blev tvåa i tipspromenaden. hurra liksom!
Behov: lite mys i soffan.
Bästa: sovmorgonen imorse.
Köp: inte nåt alls.
Humör: rätt så bra får jag väl säga.

imorgon blir det som sagt nya tag. kort dag på jobbet och sen blir det gymmet. behöver fortfarande lite inspiration.

1 kommentar: