fredag, augusti 21, 2009

fridayafternoon - this beat is sick.

15.52


är ensam hemma igen. vi går om varandra. han kom hem igår kväll. åkte upp till sin syster imorse för att köra gräs. och jag bestämde mig för att gå ut ikväll. jag hade bestämt mig för att ha en lugn helg, men det gick ju sådär. hur som helst, så har jag höga förväntningar för ikväll. och en snäll man som hämtar mig inatt.


har jag inte gjort många knop idag. regnet hänger i luften och det känns som det är påväg hela tiden, men det vill liksom inte komma ner. blev en förmiddags-promenad i skogen. men annars har jag hängt i soffan. lagt in bilder på datan. börjat funderar lite över kläder, hår och smink för ikväll.

ska snart värma lite rester från gårdagen, orkar inte laga mat till mig själv idag.


har förövrigt kommit igång med träningen nu.. igen. har köpt mig ett kort. det är rikigt skönt och jag känner mig på G. liksom nu jävlar.


och min nya kattbebis lever loppan här hemma verkligen. han leker med allt, hela tiden :)


dags att börja göra sig klar.. nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar