onsdag, augusti 05, 2009

sommardag.

23.25

strålande väder idag. äntligen lite sol på ledigheten.

äntligen idag, efter en del tjat, så har vi hämtat min bil. den går fint igen, dessvärre har den fått lite små elektriska fel, varvmätare, elhissar och stereo är ur funktion. trist värre, men jag ska försöka kolla lite säkringar, olja och vätskor imorn. se om jag rer ut det, det är ju trevligt om det funkar. nu, nog om bilen.
tog en förmiddagspromenad idag, och redan då var det varmt ute. sen åkte vi ut till Emils mormor som sagt, det var ju där bilen var. det blev fika, åt lite körsbär, lekte med barnen. sen gick bilen hela vägen hem, och en glad Julia körde. väl hemma igen så satte jag mig ute en stund, med mitt nyfunna intresse, korsord. jag har blivit frälst. Emil lagade middag till mig. efter det så har vi inte gjort många knop.

har börjat skriva på packlistan till Varberg idag, en massa saker som ska med i och med att vi åker direkt till Vallåkra sen. ska väl ta tag i tvätten och diverse imorn.

imorn väntar i alla fall fint väder vad jag hört :) Yes!

nu blir det sängen. jag är trött, på rikigt.
natti

1 kommentar:

  1. Svackor kommer alltid att uppstå i förhållanden, vilket är skitjobbigt, men oftast går man starkare ur det, vilket ni absolut kommer att göra!!
    Ha en bra helg i Varberg och jag håller tummarna för vädret!

    SvaraRadera