torsdag, augusti 27, 2009

invirad i trötthet.

20.30

sitter med datan i knäet, spelar småspel och leker med lite annat. i brist på bättre. orkar inte göra något annat, men det känns för tidigt att gå och lägga sig.

promenerat på förmiddagen, as usual. tränat på eftermiddagen, det var tungt och inte så värst roligt heller. men jag tog mig igenom det och efteråt kändes det bra. har tvättat mina Converse och skrivit klart min packlista. så nu återstår bara att packa ner allt i väskan. utan att ta med sig ännu lite till. och jag funderar över skor, vi ska ju gå mycket och jag vill inte få skav, men samtidigt vill jag ju ha snygga skor på mig, (dagens I-landsproblem skulle jag tro). för övrigt så tror vi på sommarväder, så det blir klänningar, kjol och bara något par jeans.

men över till något annat. är ju arbetslös nu igen. och ärligt, så vet jag inte rikigt vad jag vill göra. jobba så klart. men jag vet inte om jag vill tillbaka till mitt vikariat-ställe trots allt. alla är hel schyssta. men är det vad jag vill göra? än så länge är det inte jobbigt att vara utan jobb heller. jag kan gå runt och småpyssla här hemma och göra lite småsaker. och träna.

förresten så vart det inga mandelkubbar bakade idag. kände inget sug efter att baka idag. och jag har visst glömt bort det. dagen har varit seg, men känns ändå som den rullat på.

tar tag i saker å ting imorn. nu ger jag efter för tröttheten. ska kura ner mig och läsa en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar