tisdag, augusti 25, 2009

min tisdag.

21.45

det har varit sommar värme idag, men med en touch av höst ändå.
promenerat i skogen, på den dagliga förmiddagspromenaden, den har blivit en vana och det är rikigt skönthar tvättat en massa idag, som jag hängt ut. dammsugit halva huset, längre kom jag inte. blir väl fortsättning imorn.

annars, ganska nyss hemkommen från yogan, jag gjorde något med min rygg idag, ajaj. har gått på kvällspromenad med Helmer och druckit en jordgubbs-smoothie. sitter och halvkikar på en film på tv. och om en stund så blir det sängen.

imorn blir det som sagt fortsättning av städningen, börja skriva packlista och packa lite smått. sen känner jag ett bergär av att baka igen.
och jag hoppas innerligt att Emil kommer hem imorn, jag saknar att ha honom hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar