onsdag, augusti 26, 2009

the one we all dream of.

21.41

Emil kom just innanför dörren. det gör mig lycklig.

trött i både kroppen idag och även huvudet nu framåt kvällen. blev ingen träning idag, kände att jag var tvungen att vila mig lite idag. men det blev den sedvanliga förmiddagspromenixen. sen har jag dammsugit hela huset och städat toaletten. känner mig mycket nöjd med mig själv.
men inte har det blivit någon packlista skriven idag heller, men jag har ju fortfarande ett par dagar på mig. men en lista måste göras hur som helst, annars glömmer jag väl något. fyra dagar tills jag åker hem till pappa och 7 dagar tills vi åker till Paris.

har även lugnat mitt bak-behov litegrann. bakade brownies med vit choklad och hasselnötter. är sugen på att ge mig i kast med att baka mandelkubb, kanske imorn.

ska krypa ner i sängen och läsa min nyast mattidning alldeles snart. kanske somna lite tidigare än vanligt. och gosa lite med pälsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar