söndag, december 19, 2010

En miljon andra.

23.45

Idag tog både jag, Emil och hunden sovmorgon till strax innan halv tio. Skönt värre. Vi gav oss av mot Jönköping och jag vill lova att vi inte var ensamma. Köpte dem allra sista julklapparna till Emils sida och han köpte julklapp till mig (som jag fick välja själv, lite tråkigt förstås men ändå bra, jag får vad jag vill ha). Åt tacobuffé och fick köpt ett par nya skidglasögon. När vi kom hem efter fem så blev det en maskin tvätt, en promenad och sen vek jag flera påsar tvätt när jag kikade på Narnia. Det gäller att vara effektiv.

Igår blev det storhandling av mat inför fjällen-resan på tisdag och jag kokade ihop en middag som vi ska ta med.
Imorgon var det ju tänkte att vi skulle ha lite mini-julafton hos mamma. Hon ringde och ställde in pga för mycket stress. Känns väldigt skönt för våran del. Har en hel massa saker att göra kvar, har inte börjat packa än och har lite mat till som ska lagas. Fick plötsligt en hel extra dag :)

Nu är det dags att krypa i säng. Som sagt, saker som ska göras imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar