måndag, december 13, 2010

Luciadagen.

21.21

Idag gjorde jag det värsta inom min karriär som bilförare. Jag snurrade i rondellen och hamnade med fronten mot mötande bilar. Det var riktigt obehagligt, jag blev rädd och började faktiskt gråta. Det var glashalt, men det gick som tur var bra.

Annars har dagen varit bra. Hoppade över träningen imorse, hade ont i halsen. Sov lite längre istället. Det gick över så efter jobbet blev det gym. Gick en liten promenad och lagade lite middag. Har börjat skriva lite handlingslista och börjat planera lite mer inför fjällen om en vecka.
Helgen bjöd på lite spännande saker, som jag ännu inte vill säga mer om. Harry Potter på bio med älsklingen på fredagen och sen julfest på lördagen. Riktigt bra helg, men det var längesen jag inte gjorde något alls en helg. Men det får vänta ett par helger till.

Imorgon är det jobb som gäller och sen försöka hitta dem sista jullapparna. Kanske slå in lite julklappar på kvällen också.
Nu blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar