fredag, december 03, 2010

Fina fina du.

21.13

Hela veckan har gått i ett och jag har inte åkt hem direkt efter jobbet en enda dag.  Hur hinner man med att ha ett liv när man jobbar heltid?

Det har blivit träning tre dagar den här veckan. Inte många promenader har det blivit, har varit himlans kallt. Bakade smörgåspepparkakor i tisdags. Igår kväll var det julbord på High Chaparral, blev bara två plus jag från jobbet, men vi hade trevligt och det var riktigt god mat. Hemma igen vid 22-snåret och då var jag trött. Somnade som en stock alldeles mätt i magen.

Idag blev det en sväng till mekonomen efter jobbet, två framlampor på bilen var sönder. Han i affären fattade inte riktigt och gav mig en lampa och inte ens den var rätt. Lite smått irriterad när jag kom hem och den inte passade.  

Min älskade bjöd på trerätters ikväll. Avokado med romsås och kräftstjärtar, hemmagjorda hamburgare och marängschwiss. Härligt att bli serverad mat ibland å inte behöva göra något alls.

Imorgon blir det julklappsshopping i Borås med syster. Blandat med lite fika, prat och skratt såklart. Ska bli härligt att träffa henne igen.

Blir inte alltför sen sänggång ikväll. Innan sängen ska jag i alla fall måla naglarna, dem ser för jävliga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar