torsdag, december 09, 2010

Mitt vinterland.

21.28

Även den här veckan har gått otroligt fort, redan fredag imorgon. Jobbar och nu det senaste har det varit nånting varje dag som ska göras och träning som jag vill hinna med. Det har tyvärr blivit lite dåligt med träning, för har jag åkt hem så åker jag ju inte tillbaka till stan igen. Så är det när en bor på landet. Har nog inte varit hemma förrän efter fem-sex på kvällarna och då finns det alltid saker som ska göras hemma, mat som ska lagas och hund som ska rastas.

Förra helgen träffade jag ju syster i Borås och så gott som alla julklappar är inhandlade. Bara någon enstaka kvar, till älskling och han är absolut svårast. Det känns otroligt skönt.

Annars så är det en hel del annat som ska fixas inför jul då vi sticker iväg till Branäs med (min) familj för att fira jul och åka skidor. Det ska handlas, mat ska lagas, lite julgodis som ska fixas och säkerligen annat smått och gott också. Om en vecka imorgon så går jag på semester, sen har jag några dagar på mig till att fixa allt innan vi åker. Nästa vecka är det mycket också, möten och besiktning och övertid på jobbet.
Utöver allt annat så har vi en del annat på gång, lite storslaget eller vad jag ska säga. För mig känns det så.

Nu blir det sängen för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar