fredag, december 31, 2010

Nyårsafton.

13.32

Tänk att det redan är årets sista dag. Tycker hela året bara har flugit fram, men framförallt dem sista veckorna. Tar en titt i arkivet och känner mig en smula nostalgisk. Det har hänt en del ändå när man tänker efter. Det som jag kommer minnas mest är:
1. Volbeat-spelningen i Skandinavium i oktober med syster. Som jag hade sett fram emot den och den var mer än fantastisk.
2. Hände inte för längesen alls. Jag och Emil köpte ett hus. Det känns både helt fantastiskt och lite skrämmande. Det måste ju absolut vara en hel del vuxen-poäng.

Fick jobb. Två skidresor har hunnits med. 5 år tillsammans med Emil och fortfarande lika bra och bättre. Semester i Västervik med min kärlek <3. Bilträffar med syster och en hel del festande. En tatuering till har det blivit också.

Nu är du välkommen 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar